Wij staan voor u paraat!
Telefoonnummer:
09 328 73 92
Openingsuren toonzaal:
Woensdag: 9u – 12u
Do en vrijdag: 9u-12u / 14u-18u
Zaterdag: 9u-12u
Bij voorkeur na afspraak
F.A.Q.
Heeft u een vraag? Kijk zeker hieronder, misschien vindt u het antwoord!
Het regenwater werkt niet meer:
Is uw regenput vuil of leeg? Het is altijd de moeite waard om even dit te gaan onderzoeken. Misschien staat de pomp in storing, dan kan u hem resetten via de restknop. Het kan eventueel ook helpen om even de stekker uit te trekken.
U heeft foutcode A11:
Vermoedelijk is de druk in uw cv circuit te laag. Dit kan je controleren met de manometer op uw ketel (rechtsonder) of de manometer op uw expansievat (rood of blauw buffervatje). U kan op uw installatie 2 rode kraantjes terugvinden. Deze dienen om extra water in uw circuit te brengen zodat de druk verhoogd. Laat de kraantjes lopen tot de druk ongeveer 1.5 bar bedraagd. Eenmaal het circuit terug op druk is kan u ze dichtdraaien.
LET OP: Vergeet ze niet beiden terug te sluiten!
Mijn chauffage maakt lawaai:
Dit kan te wijten zijn aan lucht in uw cv-circuit. U kan proberen om de radiatoren even te ontluchten aan de radiator. Heeft u geen passend ontluchtingssleuteltje? Laat dit zeker weten en dan bezorgen we u dit met veel plezier!
Mijn toilet blijft doorlopen:
Dit kan een probleem zijn met de vlotter van uw toilet. Door eventueel een kalkverstopping kan deze geblokkeerd geraken waardoor het vlottersysteem niet meer perfect werkt. Dit kan in het beste geval verholpen worden door de vlotter te demonteren en de kalkaanslag te verwijderen. Indien dit niet gelukt is zal een technieker moeten langskomen om dit vlotterelement te vervangen.
Geert De Vlieger
Contacteer ons:
Steenweg op Deinze 146
9880 Lotenhulle
Snelle links
Home
Verwarming
Warmtepomp
Sanitair
Blog
Contact